38 haftalık hamileyim karnım çok sertleşiyor ve acıyor normal mi şuanda böyle yatamıyorum dokunuyorum uyuşuk gibi bir şeylik var
Kasılmaların oluyor canım doğum yakın nefes kontrolü yap açılma olsun
Dokroruna gidip ya da en yakin hastaneye gidip nst çektir
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı