0 oy
372 göst.
26 Eylül 2018 Doğum kategorisinde (73 puan) sordu

Kızlar babamızın doğum günü yaklaştı bebeğimi fotoğraf çekip iyiki doğdun babacım yazicam ama fotoğrafları nasıl birlestircem bilmiyorum. Bildiğiniz bi program var mı?

3 Cevap

0 oy
26 Eylül 2018 (671 puan) cevapladı

Piscart indir canim kollaj var orda onla yapabilirsin

26 Eylül 2018 (73 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canimmm
-Reklam-
0 oy
26 Eylül 2018 (752 puan) cevapladı

Collage Maker canım 

26 Eylül 2018 (73 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım
0 oy
26 Eylül 2018 misafir cevapladı

Photogrid olmalı ben onu kullanıyorum ☺️

İlgili sorular

+6 oy
7 cevap 448 göst.
0 oy
0 cevap 350 göst.
0 oy
3 cevap 461 göst.
0 oy
2 cevap 420 göst.

1,512,371 soru

24,668,342 cevap

367,120 kullanıcı

...