0 oy
8,524 göst.
24 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu

Iyi akşamlar arkadaşlar eşimle birliktelik sonrası vajinamda yanma oldu az birsey anestol krem sürdm 6 haftalik hamileyim bir sakıncası varmdr sizce

1 cevap

0 oy
24 Mayıs 2018 (440 puan) cevapladı

Böyle şeyler kesinlikle kullanmamanız gerekli özellikle doktorunuzun bilgisi dışında.. Şuanda herşeye çok açık benim bir arkadaşımda kullanmıştı ve sorunlar yaşamıştı doktoru çok iyi bir doktordu ve duyunca kızmıştı benim de öyle bişey değil ama sivilce gibi bişey çıktı doktora sordum ilaç müdahalesi kesinlikle yapmamak gerektiğini söyledi. 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 490 göst.
26 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sevinc00 (75 puan) sordu
0 oy
1 cevap 634 göst.
27 Temmuz 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde Nzmysfa (72 puan) sordu
0 oy
4 cevap 4,420 göst.
24 Aralık 2018 Hamilelikte Güzellik kategorisinde sehercanercvgn (394 puan) sordu
0 oy
1 cevap 330 göst.

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...