0 oy
187 göst.
25 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (194 puan) sordu
Usuttummu bilemiyorum ama idrar yaparken  de agri oluyor ve adet agrisi  gibi kasik karin ve sol bacagimda kramp agrisi gibi bi agri yasiyorum  sabahtan beri neden olabilir
Gebelik haftası 21

2 Cevap

0 oy
25 Ocak 2021 (1,545 puan) cevapladı
Grip olabilir ama idrar yaparken ağrı varsa enfeksiyondur canım. Sağlık ocağına görün bence. Hamilelikte enfeksiyon çok iyi değil malesef. Bende de vardı ilaçla falan geçti şükür. Ama aksatma erken doğuma sebebiyet veriyor enfeksiyon.
-Reklam-
0 oy
25 Ocak 2021 (98 puan) cevapladı
Canım aynı problemleri bende yaşadım doktor magnezyum verdi kullanıyorum 4 gündür geçti şikayet lerim korkulacak bişey değil bence magnezyum eksikliğin vardır

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 419 göst.
0 oy
5 cevap 500 göst.
22 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde nurrktlu (292 puan) sordu
0 oy
2 cevap 283 göst.

1,512,630 soru

24,671,452 cevap

367,282 kullanıcı

...