0 oy
250 göst.
24 Ocak 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (52 puan) sordu
Kızlar 3 ay hamilelik belirtisi görüyorum ve test yapıyorum hep çok çok az silik cikiyo bu hep böyle oluyo umutlanıyorum kan veriyorum çıkmıyo hatta bi tane testim net gorunuyo du burayada attım herkez var dedi ama yine yok bu testlerin bana mi garezi var anlamadım niye böyle oluyo
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

1 cevap

0 oy
24 Ocak 2021 (1,694 puan) cevapladı
Canım test yanılmaz aslında ama neden öyle oluyorki
24 Ocak 2021 (52 puan) yorumladı
Bilmiyorum ki bende anlamadım
24 Ocak 2021 (236 puan) yorumladı
Canım kimyasal gebelik  ola bilir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 234 göst.
15 Aralık 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Bariye. (102 puan) sordu
0 oy
3 cevap 328 göst.
0 oy
1 cevap 258 göst.
28 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esra_57 (154 puan) sordu
0 oy
2 cevap 368 göst.

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...