0 oy
242 göst.
23 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (24 puan) sordu
Merhaba kızlar 37°C ateşim var şuan başka bir rahatsızlığım yok normal midir bu haftakar da bu durumu yaşayan oldu mu 
Gebelik haftası 10+0
Kapatılma nedeni: Soru tekrarı

1 cevap

0 oy
23 Ocak 2021 (1,977 puan) cevapladı
Kan akışın arttığı için normal bebeğim vucudun şuan senin için olmasa bile bebeğin için sürekli bir efor sarfediyor bunun yüzünden yorgunluk halsizlik bile hissedebilirsin
23 Ocak 2021 (24 puan) yorumladı
Evet halsizliğim var uyumak istiyorum teşekkür ederim canım
23 Ocak 2021 (1,977 puan) yorumladı
Birşey değil ilk gebelik galiba
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 655 göst.
0 oy
6 cevap 514 göst.
0 oy
3 cevap 260 göst.

1,512,149 soru

24,665,535 cevap

366,953 kullanıcı

...