0 oy
553 göst.
22 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (459 puan) sordu
Doktorum oroferon ilacı verdi kullanımı için birşey demedi eczacı yemekten 1 saat önce aç karnına yazmış ben aç kalamıyorum ki kullanan varmı nasıl içiyorsunuz
Gebelik haftası 13+3

1 cevap

0 oy
22 Ocak 2021 (1 puan) cevapladı

Evet ezanenin dediği gibi bende aç karnına içiyorum ve tok karnına içilmesi yasakmış bence kalkar kalmaz içe bilirsiniz

23 Ocak 2021 (459 puan) yorumladı
Çalıştığım için erken kalkıyorum servise aç karnına binemiyorum midem bulanıyor hemen ilaç konusunda bayabi zorlanıyorum yani
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 235 göst.
0 oy
3 cevap 668 göst.
0 oy
3 cevap 3,309 göst.

1,512,559 soru

24,670,809 cevap

367,243 kullanıcı

...