0 oy
179 göst.
22 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (134 puan) sordu
Hanimlaar .bu ikili testi yaptirinca sonuclari ne zamana cikiyor .beni aydinlatir misiniz rica etsem
Gebelik haftası 10+3

2 Cevap

0 oy
22 Ocak 2021 (572 puan) cevapladı
Ben ozelde yaptirdim 1 hafta da cikti sonuc icin doktora mesaj atin dediler mesajla ogrendim sonucu devlette nasil bilmiyorum 
22 Ocak 2021 (134 puan) yorumladı
Hmm .peki ozel de fiyatlar nedir :)
22 Ocak 2021 (572 puan) yorumladı
Ben normal kontrol ücreti olarak 140 tl verdim ve kan alindigi icin de 100 tl de kan icin verdim canim
-Reklam-
0 oy
22 Ocak 2021 (533 puan) cevapladı
Ben devlette 20 gün sonra aldım sonucumu. 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...