0 oy
3,989 göst.
25 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (120 puan) sordu

Arkadaşlar merhaba gynsıtol vermişti doktorum bana hamile kaldıktan sonra bu ilaç devam edilirmi bilen varmı

2 Cevap

0 oy
25 Eylül 2018 (615 puan) cevapladı

Folik asit bende kullandım tozunu 2 kutu dışı mor

26 Eylül 2018 (120 puan) yorumladı
Hamile kalınırsa devam mı ediliyor
26 Eylül 2018 (615 puan) yorumladı
Evet ilk 3 4  ay içtim ben sonra da  vitaminlere başladım
-Reklam-
0 oy
15 Mayıs 2021 (4 puan) cevapladı
evet kullaılıyor. doktorum hamile kalsan dakullan sonra başka bir takviye vereceğim dedi.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 311 göst.
0 oy
1 cevap 743 göst.
11 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ake (509 puan) sordu
0 oy
1 cevap 1,151 göst.
24 Haziran 2020 Hamile Kalamama kategorisinde Ask123 (1,904 puan) sordu
0 oy
1 cevap 536 göst.
29 Şubat 2020 Hamile Kalamama kategorisinde Melike ülkü (89 puan) sordu

1,512,301 soru

24,667,413 cevap

367,065 kullanıcı

...