Merhaba arkadaşlar 6 ocakta ultrosona girdim bebeğim 7 hafta 2 günlüktü bugün 22 ocakta gittiğimde ise 10 hafta 2 gün kafam çok karışık neden hafta olarak fazlayız birde gelişimi nasıl
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı