0 oy
241 göst.
22 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (183 puan) sordu
Kızlar öncəki haftalarda akıntım oluyordu. Doktorum normaldir demişti. Ama şimdi akıntım daha bol olmaya başladı. Her dakika acaba niye böyle ıslak hissediyorum diye tuvalete gidiyorum. Baya baya su gibi akıntı geliyor kokusuz beyaz renkte. Doktorum bir problem yok dedi ama içim rahat değil. Sizde böyle oldumu?
Gebelik haftası 10+3

2 Cevap

0 oy
22 Ocak 2021 (943 puan) cevapladı
Beyaz kokusuz normal canm korkma bnim de oluyodu hala da oluyo arada günlük ped koy 
-Reklam-
0 oy
22 Ocak 2021 (1,230 puan) cevapladı
Ben 17 haftalığım hala aynı canım doktora gittiğimde enfeksiyondan dolayı olduğunu söylemişti ilaç kullandım geçmedi hala devam ediyor 

İlgili sorular


1,512,801 soru

24,673,957 cevap

367,431 kullanıcı

...