0 oy
174 göst.
21 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (44 puan) sordu
Merhabalar saat 3 gibi mideme kramp girdi ama bu yasma kadar byle bisey yasamadm. Yerimden kalkamadm Allahtan esim yanımdaydı birden midem bulandı ama çıkartamadm. Ama acıdan kıvranyodum eşim doktoru aradı ve hastaneye gittik. Acı baharatlı yiyip yemedigimi sordu. Yemedigimi syledim sonra muane etti eliyle safra kesinden şüphelendi ultrasnla baktı ama temizdi. Serum vuruldu agrm gecmezse yatsım yaplcaktı. Kalçadan iğne ve serum yapldı ağrm biraz hafifledi ama gecmedi doktrumla görüsp eve geldim. Ama geldigimden beri ağrm bi geciyo bi baslıyo. Karnımın içi de acıyor. Başına gelen varmı acaba üşüttüm mü ama üşütmeyle kramp olurmu bilemedim.
Gebelik haftası 36+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 202 göst.
0 oy
2 cevap 320 göst.
0 oy
3 cevap 341 göst.
14 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bb.bb (100 puan) sordu

1,512,357 soru

24,668,168 cevap

367,111 kullanıcı

...