0 oy
646 göst.
21 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (64 puan) sordu

Adetim 1 hafta geçti ve sonuç bu normal mi yaşayan var mı bu sonucu

image

Gebelik haftası Bilmiyorum

1 cevap

0 oy
21 Ocak 2021 (2,131 puan) cevapladı
Geç döllenmiş olabilir önemli olan artışı onu takip edin iki günde iki katı artmalı 
21 Ocak 2021 (64 puan) yorumladı
Çıkan sonuc 3 haftalik diyo buda benim yumurtlama günüme denk geliyor normal o zman
21 Ocak 2021 (2,131 puan) yorumladı
Yok canım hafta hesabı yumurtlama gününe göre yapılmıyor son adet tarihinin ilk gününü kabul ediyorlar
21 Ocak 2021 (64 puan) yorumladı
O zmn benimki yumurtlama günü olduysa geç döllenme oluyor demi
21 Ocak 2021 (2,131 puan) yorumladı
Yani adetin bı hafta geçmiş ya değerin bı hafta gecikmeye göre düşük yüksek ihtimal geç döllenme olmuş
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 473 göst.
0 oy
4 cevap 428 göst.
0 oy
5 cevap 623 göst.

1,512,456 soru

24,669,381 cevap

367,171 kullanıcı

...