0 oy
257 göst.
21 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (374 puan) sordu
Merhaba hanımlar. Son 2 haftadır ayakta duramıyorum pek. 20 dk dan fazla durunca karnım sanki asagii geliyor, bebek kendini asagi itiyor gibi hissediyorum. Bu riskli bi durum mu yoksa bu haftalarda normal mi acab?
Gebelik haftası 28

2 Cevap

0 oy
21 Ocak 2021 (1,447 puan) cevapladı
Ben son haftalarda öyle olmustum ilk gebelikte ,bende 22 haftaligim bugün evi süpürürken sanko hergun kullandigim süpürge değildi kayadandi  sanki o kadar zorlandım ki evi süpürürken kollarımda derman kalmamış nedense biraz dinlenirsem geçer diye umuyorum sende dinlenmeye çalış fırsat buldukça ev işinden ziyade yürürüz yapmaya çalış 
-Reklam-
0 oy
21 Ocak 2021 (1,252 puan) cevapladı
Canim bende ayniyim hic halim yok resmen 
21 Ocak 2021 (374 puan) yorumladı
Karnın aşağı itilior gibi hissediyorum sizinde mi oyle

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 146 göst.
0 oy
5 cevap 422 göst.
0 oy
1 cevap 247 göst.
31 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Deniz arya (25 puan) sordu

1,512,382 soru

24,668,449 cevap

367,124 kullanıcı

...