0 oy
132 göst.
21 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
Şuan 20 haftalık hamileyim . Pandemi dönemi olduğu için şuana kadar özelden devam ettim ama artık devlet hastanesine geçiş yapmak istiyorum . Aklımda bakırköy dr sadi konuk var. Orada doğum yapan var mı.. memnun musunuz ? Ya da önerebileceğiniz bir devlet hastanesi var mı? 
Gebelik haftası 20

1 cevap

0 oy
21 Ocak 2021 (656 puan) cevapladı
Bende özelde dewam ettim ama ilk başta oraya gittim bende bekliym bakalım doğum yapanlar ne dicekler
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,676 soru

24,672,203 cevap

367,324 kullanıcı

...