0 oy
132 göst.
21 Ocak 2021 Tüp Bebek kategorisinde (318 puan) sordu
Kızlar size daha önce de sormustum. Ablam tup bebek tedavisi görüyor diye. Ocak 14 te 2 tane yumurta transfer etmiş doktor 5. Gun embriyosu. Bu ayın 26 da test yapacak işte olmuş mu olmamış mı diye. Yani psikolojik mi bilmiyoruz ama çok iştahım açıldı diyor canım farklı farklı yemekler istiyor diyor. Ara ara kuyruk sokumu ağrısı kaşık ağrısı oluyormuş bi de dün de adet günüymüş o da olmamış. E test yap diyorum yok diyor ayın 26 sı gelmeden yapmayacağım negatif görmek istemiyorum diyor. Kızlar sizce bu belirtiler bebisler tutunmuş demek miiiii? Ya da sizlerde nasıl oldu transfer sonrasi süreci de anlatır mısınız 

1 cevap

0 oy
21 Ocak 2021 (1,977 puan) cevapladı
İnşallah tutmuştur bebeğim hayırlısı olsun bakalım 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 499 göst.
0 oy
0 cevap 156 göst.
26 Ağustos 2024 Tüp Bebek kategorisinde Kewo (5 puan) sordu
0 oy
4 cevap 476 göst.
25 Ağustos 2024 Tüp Bebek kategorisinde Dilara44 (1,159 puan) sordu
0 oy
1 cevap 254 göst.
22 Ağustos 2024 Tüp Bebek kategorisinde Erayinannesi (51 puan) sordu

1,512,559 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...