Canm ben 20.haftayim 2 kilo aldim 20 den sonra alinmaya basliyor diyolar ama ben ekmegi kestim. Ben ekmek yemeyince eve ekmek alinmqz oldu :-)))hahah
1,512,586 soru
24,671,101 cevap
367,265 kullanıcı