Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Tetanoz aşısı ve ağrısı
0
oy
597
göst.
19 Ocak 2021
Hamilelikte Anne Sağlığı
kategorisinde
B.dilek
(
1,724
puan)
sordu
Tetanoz aşısı yaptıranlar kaç gun de ağrısı geçiyor ve duş aldığınız da herhangi bi sorun yaşadınız mı sağlık ocağında kizarabilir çevresi şişme yada ateş olabilir dediler.. duş etkiliyor mu gerçekten yada 1 gün duş almayayim mi
Gebelik haftası
18
gebelikte-tetenoz-aşısı
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
6 Cevap
0
oy
19 Ocak 2021
can__can58
(
2,324
puan)
cevapladı
En İyi Cevap
Bana hiçbirşey olmadı maşallah =) ne şişkinlik ne ağrı banyo da yaptım diğer gün
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
19 Ocak 2021
Ozlem08
(
143
puan)
cevapladı
2 3 gün duş alma bence.Benim kolum bi hafta şiş kaldı sonra geçti ağrısı.Ikinci dozda sıfır ağrı
19 Ocak 2021
B.dilek
(
1,724
puan)
yorumladı
Tesekur ederim tecrübeleriniz için. Bn 1 doz olucam 2.ye gerek yokmuş yakın zamanda olmuştum diye.. yine de dikkat etmekde fayda var
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
19 Ocak 2021
As_ha
(
16
puan)
cevapladı
Ben yaptırdığımda bir gün duş almadım kolum uyuşuk Du biraz ama akşama kadar uyuşukluk da geçti kızarma şişme olmadı insandan insana değişiyor canım
19 Ocak 2021
B.dilek
(
1,724
puan)
yorumladı
Bnde de şişlik ve kızarıklık olmadı ama tedbir amaçlı dediğiniz gibi duş almayayim nolur nolmaz çoğunluk dikkat etmişsiniz buna tecrubelerinizi dinlicem tesekur ederim
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
19 Ocak 2021
Duy3806
(
2,131
puan)
cevapladı
Bende fazla bı ağrı olmadı sadece vuruldugum günün gecesi üzerine yatamadım bı gün geçtikten sonra banyo yaptım bı sıkıntı yaşamadım ama ağrım yok diye ona güvendim arada masaj yaptım koluma aşı olduğum gün o kadar
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
19 Ocak 2021
1Haziran
(
4,684
puan)
cevapladı
Canım bende hiç bir etki olmadı ağrı acı şişlik VS, hiç aşı olmamış gibiydim. Herkeste olmaz yani endişelenme
19 Ocak 2021
B.dilek
(
1,724
puan)
yorumladı
Çok sansliymissin masallah cogunlugumuz olumsuz etkilenmisiz gördüğüm kadariyla
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
19 Ocak 2021
CenEs29
(
251
puan)
cevapladı
Valla benim ilk dozumdan 3 gün ağrı yaptı 2. Dozu vurdurdum eve 1 hafta ağrı yapabilir dedi ne hikmetse ne ağrı ne sizi oldu ertesi gün de dusumu aldım bişi olmadı yani canım bunyeden bünyeye de değişkenlik gösterebilir tabi
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
10
cevap
643
göst.
Daha önce tetanoz aşısı oldum, gebelikte tekrar yaptırmalı mıyım?
1 Haziran
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Aytnnnn
(
86
puan)
sordu
gebelikte-tetenoz-aşısı-
tetanoz-difteri-boğmaca
gebelikte-tetenoz-aşısı
0
oy
3
cevap
205
göst.
25 haftalık hamileyim, tetanoz aşısı sonrası ağrı normal mi?
12 Mayıs
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Melikenaz09
(
7
puan)
sordu
gebelikte-tetenoz-aşısı
0
oy
1
cevap
133
göst.
25 haftalık hamileyim, tetanoz aşısı sonrası şiddetli ağrı normal mi?
12 Mayıs
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Melikenaz09
(
7
puan)
sordu
gebelikte-tetenoz-aşısı
0
oy
5
cevap
266
göst.
Tetanoz Aşısı Sonrası Yaşanan Belirtiler Normal mi, Acile Gitmeli miyim?
10 Mart
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
123alev_54
(
162
puan)
sordu
gebelikte-tetenoz-aşısı-
gebelikte-tetenoz-aşısı
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,558)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,946)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,409)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,880)
Hamilelikte Beslenme
(7,821)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,785)
Hamilelik Alışveriş
(10,861)
Hamile Kalamama
(16,583)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,553
soru
24,670,717
cevap
367,237
kullanıcı
...