0 oy
525 göst.
19 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (299 puan) sordu
Dün doğumum gerçekleşti bugünde kan alındı bebğimden doğumdan önce enfeksiyon vardı bende doğum sırasında bebeğe geçmiş yatış verildi hastaneye antibiyotik tedavisi başladı dua edin tez zamanda iyileşsin moralim çok bozuk annem vardı yanımda onuda yolladılar çok kötüyüm lohusalık dan mıdır nedir
Gebelik haftası Doğdu
Kapatılma nedeni: Gebelik dışı sohbeti sol üst köşedeki sohbet bölümünde sorabilirsiniz

5 Cevap

0 oy
19 Ocak 2021 (246 puan) cevapladı
Gcms olsn cnm insaAllah cabuck iyilesr bebegn cikrsnz
19 Ocak 2021 (726 puan) yorumladı
Sesli harfleri neden yutuyorsun bacım :))
19 Ocak 2021 (578 puan) yorumladı
Takıldığın şey bu mu gerçekten. Ne var bunda yani.
19 Ocak 2021 (299 puan) yorumladı
Amiinn inşallah
-Reklam-
0 oy
19 Ocak 2021 (4,684 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun canım, doğumdan önce seni tedavi etmediler mi enfeksiyon için hiç
19 Ocak 2021 (299 puan) yorumladı
Çok oluyo Du bende ilaçlar bitince Bi daha başlıyodu
0 oy
19 Ocak 2021 (438 puan) cevapladı
Gecmis olsun insallah iyileşir hemen çıkarsınız.. Crp niz kaclarda çıkıyordu dogumdan önce bende de var enfeksiyon merak ettim
19 Ocak 2021 (299 puan) yorumladı
86 dedi hemşire
19 Ocak 2021 (299 puan) yorumladı
Bebeğin enfeksiyon değeri 86
0 oy
19 Ocak 2021 (726 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun herhangi bir kalıcı sıkıntı oluşturuyor muymuş enfeksiyon. Rabbim şifa versin
19 Ocak 2021 (299 puan) yorumladı
Yok kalıcı bir şeyi antibiyotik tedavisi ile geçiyomuş
0 oy
19 Ocak 2021 (578 puan) cevapladı
Geçmiş olsun canım Rabb'im şifa versin inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...