0 oy
185 göst.
19 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (39 puan) sordu
Kizlar 15 haftalik hamileyim yurtdisindayim bebeği kontorole gidiyorum ama kendi doktoruma ulkemde gitcem 1 haftaya ucuyorum.2 ci cocuguma hamileyim.D takviyesine baslamam gerektiyini biliyorum evde akvadetim D3 var kullanayimmi?siz kullandinizmi yoksa damla devit 3 falan alayimmi.yani ici aynimi hepsinin)))
Gebelik haftası 15
Kapatılma nedeni: Soru tekrarı

1,512,568 soru

24,670,907 cevap

367,254 kullanıcı

...