Benim ilki genel anestezi idi ondan hic bisey hissetmedim odaya geldiğimde de kendime gelmiştim hemen. Simdi pandemiden dolayı spinal yapılıyor falan diye duydum bende ondan korkuyorum 18. Haftamdaym yine genel anestezi olursa onu isterim yani. Panik yaparım daralırım çünkü.
1,512,806 soru
24,674,036 cevap
367,433 kullanıcı