0 oy
378 göst.
17 Ocak 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (174 puan) sordu
Avent yenidoğan biberon kullananlar ve yorumlari sizleri bekliyorum.
Gebelik haftası 23
Kapatılma nedeni: Soru tekrarı

3 Cevap

+1 oy
17 Ocak 2021 (5 puan) cevapladı
Ben kullanmıştım cnm anne göğsüne en yakın olduğu için onu tercih etmiştim memnun kaldım
17 Ocak 2021 (174 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
17 Ocak 2021 (251 puan) cevapladı
Ben ilk bebegimde kullandım anne göğüs ucuna yakın olandan sadece su veriyordum ama çok memnun kaldım şuan yine hamileyim yine avent alcam inşallah 
17 Ocak 2021 (174 puan) yorumladı
Tesekkurler
0 oy
17 Ocak 2021 (2,407 puan) cevapladı
Bende kullanıyorum bebeğim 3 aylık malesef memeyi bıraktı o biberona alıştığı için mama veriyoruz çok üzüldüm ama artık üzülmüyorum olcagi varmış 
17 Ocak 2021 (174 puan) yorumladı
Hayırlısı. Tesekkurler
17 Ocak 2021 (174 puan) yorumladı
Ilginiz için
17 Ocak 2021 (2,407 puan) yorumladı
Hem.anneyi emen hem biberon kullanaada var.insallah sizin öyle olur .. biberon kolayına geldi tabi Paşa'nın smdi resmen tanıyo cildiriyo görünce : D memeyi gorncede basiyo çığlığı emmemek icin
17 Ocak 2021 (174 puan) yorumladı
:d :p

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 165 göst.
0 oy
0 cevap 180 göst.
25 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde _SrN_ (3,342 puan) sordu

1,512,564 soru

24,670,893 cevap

367,252 kullanıcı

...