0 oy
512 göst.
16 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (425 puan) sordu
Selam kızlar daha çok basindayim hamileliğin ama eyer allah izin verirse oğlum olursa ismi hazır ama kız olursa ne katarım diye düşünüyorum varmı fikiriniz öneriniz 
Kapatılma nedeni: İsim konularını sol üst köşeden konu dışı sohbetten sorabilirsiniz

İlgili sorular

0 oy
39 cevap 2,223 göst.
0 oy
5 cevap 1,190 göst.
0 oy
8 cevap 985 göst.

1,512,395 soru

24,668,576 cevap

367,132 kullanıcı

...