0 oy
125 göst.
16 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (55 puan) sordu
:unsure:Benim 3 hafta falan hafif karın ağrılarım oldu doktora gittomde sonuç pozitif dedi şimdi karın ağrım yok sıkıntı olurmu
Gebelik haftası 2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,302 soru

24,667,458 cevap

367,068 kullanıcı

...