0 oy
225 göst.
16 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Kızlar merhaba iki sorum.olacak 7+6 günlük hamileyim ve kusmam yok ayrıca progestan kullanıyorum ve aşırı halsizlik ve uykusuzluk yapıyo normal mi
Gebelik haftası 7+6

4 Cevap

0 oy
16 Ocak 2021 (136 puan) cevapladı
Progestan bulanti da yapti bende halsizlik de. Normaldir. 
-Reklam-
0 oy
16 Ocak 2021 (760 puan) cevapladı
Normal canim ilacin yan etkisi ben cok yasadim bu dediklerini doktor vajinal yoldan al dedi bana  sonrada corinone jel kullandim vajinal yoldan onun bi yan etkisi yok kullanimi farkli o kadar
0 oy
16 Ocak 2021 (315 puan) cevapladı
Benim düşük riskim var günde 3 adet alıyorum kafamı kaldıramıyorum .resmen sersemletiyo
0 oy
16 Ocak 2021 misafir cevapladı
Evet ağızdan alınca çok fena uyku halsizlik baş dönmesi yapıyor. Doktorum fitil olarak yazdı öyle kullanınca bir yan etkisi olmuyor.

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,179 göst.
0 oy
4 cevap 402 göst.
0 oy
11 cevap 758 göst.
0 oy
14 cevap 752 göst.

1,512,150 soru

24,665,538 cevap

366,953 kullanıcı

...