0 oy
217 göst.
16 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (282 puan) sordu
Bugün şeker yüklemesi yaptırdım bunun bir zararı var mı? Ve bunda neye bakılıyor daha çok
Gebelik haftası 27

1 cevap

0 oy
16 Ocak 2021 (333 puan) cevapladı
Hiç Bi zararı yok canım gebelik şekerin var mı yok diye bakılıyor gebelikde eğer şekerin cıkıyorsa ona göre takibe alırlar 
16 Ocak 2021 (282 puan) yorumladı
Tamam teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 469 göst.
0 oy
3 cevap 368 göst.
0 oy
4 cevap 412 göst.
0 oy
8 cevap 1,148 göst.

1,512,773 soru

24,673,499 cevap

367,408 kullanıcı

...