0 oy
355 göst.
16 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (146 puan) sordu
7+2 hamileyim 2 gündür bel ağrım var normal mi bu sizce 
Gebelik haftası 7+2

5 Cevap

0 oy
16 Ocak 2021 (107 puan) cevapladı
Tabiki normal canım benjmde oluyordu hatta şuan 14 haftalık ama hala arada bı ağrı oluyor dinlen bol bol korkma Allah'ın izniyle bişey olmaz.
16 Ocak 2021 (146 puan) yorumladı
Teşekkür ederim bilgilendirme için
-Reklam-
0 oy
16 Ocak 2021 (35 puan) cevapladı
Cok nornal canm bende 7+1 haftaligim 2. Gebeliim oglumda herseyden korkuyordum kasik sancim bel agrim cok agriyorfu korkuyordum ama notnal hersey bol bol su ic az su ictiginda kasik bel agrilarin cogalir korkma.. korku herseye zarar
16 Ocak 2021 (146 puan) yorumladı
Evet biliyorum ama çalıştığım için bol bol dinlenemiyorum ister istemez korkuyorum bişeymi oldu acaba diye çok teşekkür ederim bilgilendirme için
0 oy
16 Ocak 2021 (691 puan) cevapladı
Çok normal. Ilk üç ay bol bol dinlen sonra daha iyi olacaksın 
16 Ocak 2021 (146 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için
0 oy
16 Ocak 2021 (26 puan) cevapladı
Çok normal benimde oluyordu eğilip kalkamıyordum bile 
0 oy
16 Ocak 2021 (154 puan) cevapladı
Evet bende dün doktoruma sordum bol su iç ve maden suyu içmeye çalış normal dedi

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 225 göst.
0 oy
2 cevap 193 göst.
0 oy
2 cevap 311 göst.
0 oy
4 cevap 330 göst.

1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...