0 oy
179 göst.
16 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Hapsirinca veya oksurunce kasikta ağrı ve aci oluyo geciyo sonra normal mi 
Gebelik haftası 6+1
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

1 cevap

0 oy
16 Ocak 2021 (374 puan) cevapladı
Herzaman değil ama benin de arada oluyordu. Hapsrdiginda yan uzan ve dizlerini karnina doğru çekip öyle hapsır canım. O belirgin şekilde azaltıyor agriyi
16 Ocak 2021 (1 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,417 soru

24,668,827 cevap

367,148 kullanıcı

...