0 oy
153 göst.
15 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (686 puan) sordu
Hanımlar 17+1 im ama böbrek mi bel mi anlayamıyorum arka kisimlarim çok ağrıyor bir sorun var mı acaba 
Gebelik haftası 17

1 cevap

0 oy
16 Ocak 2021 (374 puan) cevapladı
Cok aşırı ise doktora gitmeniz daha iyi olacaktır. Ama böbrek ağrısı da olabilir internetten böbreğin ne tarafta olduğuna bakıp ağrınızi kontrol edebilirsiniz  genelde böbrek ağrısı tek taraflı olur ya sağ ya sol tarafta 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 198 göst.
0 oy
3 cevap 653 göst.
0 oy
2 cevap 328 göst.
0 oy
2 cevap 480 göst.
15 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zcsa (2 puan) sordu

1,512,503 soru

24,670,026 cevap

367,204 kullanıcı

...