Bende 37+3 oldum geçen hafta döndü, eyvah dedim dönmezse sezeryan derse doktor diye ama çok şükür 5 gün sonra yine baş geliş oldu içim rahatladı inşallah seninkide döner...
1,512,553 soru
24,670,740 cevap
367,238 kullanıcı