0 oy
395 göst.
15 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (182 puan) sordu
Kızlar çok şükür bu postu açmak bana da nasip oldu.38+4 de ezanla başlayan sancılarla saat 10 da bebeğimi kucağıma aldım.Bu harika hissi 3.kez tattidigi için Rabbime sonsuz hamd olsun.  Hepinize burdan cevap vermek ,soru sormak çok güzeldi.Burdaki maceramızın sonuna geldik.simdi yeni maceralar bizi bekliyor. Darısı tüm hamilelerin ve hamile kalmak isteyenlerin  başına inşallah bu mübarek cuma günü ❤❤❤
Gebelik haftası Doğdu

3 Cevap

+1 oy
15 Ocak 2021 (1,227 puan) cevapladı
Ay ne guzel. :) saglikli uzun omru olsun.
15 Ocak 2021 (182 puan) yorumladı
Amin Allah razı olsun inşallah:)
-Reklam-
+1 oy
15 Ocak 2021 (1,088 puan) cevapladı
Gözünüz aydın olsun Allah hayırlı evlat eylesin inşallah  Darısı bizim başımıza
15 Ocak 2021 (182 puan) yorumladı
Amin inşallah Allah razı olsun rabbim hepinizin yardımcısı olsun inşallah
+1 oy
15 Ocak 2021 (343 puan) cevapladı
Gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah daha yolun başındayım atoni kanamasi geçiriyorum doğumlarda  korku sardı şimdiden banada nasip olur inşaallah 

saglikla dogurup kucağıma almak 
15 Ocak 2021 (182 puan) yorumladı
Amin inşallah Allah yardımcın olsun rabbim bir avazda kurtarsın inşallah

İlgili sorular

0 oy
51 cevap 4,645 göst.
0 oy
3 cevap 241 göst.
0 oy
6 cevap 386 göst.
21 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu

1,512,694 soru

24,672,482 cevap

367,340 kullanıcı

...