0 oy
158 göst.
14 Ocak 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (308 puan) sordu

Merhaba kizlar. Ben burda 2 3 aydir burdayam amma post acpiyorum *** ***. Sizlere soru sormak istiyorum benim bir arkadasim var 12 yildir cokuklari olmuyor. Bu on iki yilda 2 3 kere tedavi gorduler oda maddiyatdan dolayi. Simdi yeniden doktora gitmisler doktor rahimde polip oldugunu alinmasi gerekdiyini soylemis. Rahmi kapladigi icin bebek tutunamiyormus. Simdi korkuyor doktor 2tur polip oldugunu iyi ve kotu huylu oladugunu soylemis. Simdi kiminse basina geldimi amelyat oldumu ve sonrasinda hamile kaldimi. Buraya yazdim burasi daha aktiv.post kaparirmi bilmiyorum ama. Sormak istedim. 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,672 göst.
0 oy
3 cevap 765 göst.
0 oy
54 cevap 3,686 göst.

1,512,489 soru

24,669,914 cevap

367,199 kullanıcı

...