0 oy
144 göst.
13 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (44 puan) sordu
Hanımlar öncelikle  sağlık diliyorum yarın doktora gidiyorum dünyalar güzeli kızım var başımızın tacı prensesimiz tabi bu gebeliğimde bir erkek olmsını isterim yalan konuşmayım insan iki meyvedede tatmak ister dua edermisiniz öcelik sağlık diliyorum erkek olsn duanın haırlısını diliyorum sizde hanımlar
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,379 soru

24,668,422 cevap

367,123 kullanıcı

...