0 oy
273 göst.
13 Ocak 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (30 puan) sordu
Kızlar cuma 38 haftalık olacağım yarın son doktor kontrolüm vAr ve muhtemelen pazartesi sezeryan olacağım aslında normal istiyordum ama doktorum boşuna kendini yorma normal doğum senin için çok zor dedi kafam karışık bir şekilde yarın tam gün almaya gideceğim rabbim hepimizin yardımcısı olsun 

2 Cevap

0 oy
13 Ocak 2021 (169 puan) cevapladı
Niye zor cnm 
13 Ocak 2021 (169 puan) yorumladı
Normal doğum için
13 Ocak 2021 (30 puan) yorumladı
Bebeğim kiloluymus kafasıda büyük dedi doktorum
-Reklam-
0 oy
13 Ocak 2021 (244 puan) cevapladı
38 hafta buna karar vermek için çok erken. Acele etmeyin normal doğum gibisi yok
13 Ocak 2021 (30 puan) yorumladı
Bende öyle istiyordum ama doktorum pek uygun gormedi bebeğim kiloluymus

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 812 göst.
0 oy
3 cevap 343 göst.

1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...