0 oy
70 göst.
13 Ocak 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (154 puan) sordu
Catlama iğnesinin 17 gunu kan 0.100 cıktı yükselme  ihtimali varmıdır daha önce yaşayan varmı adetime 3gun var daha beklemelimiyim yoksa tutmamış olabilirmiş prolaktin yüksekliği vardi

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 84 göst.
13 Ocak 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Elifnur11 (154 puan) sordu
0 oy
4 cevap 388 göst.
5 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nilay_N (387 puan) sordu
0 oy
2 cevap 231 göst.
0 oy
5 cevap 632 göst.

1,512,779 soru

24,673,655 cevap

367,413 kullanıcı

...