0 oy
313 göst.
13 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (726 puan) sordu

Ay kızlar az evvel çok affedersiniz utanarak söylüyorum lavaboya gittim. Ikınmadım bile ama karnımdan çıt diye ses geldi belim mi agrıyordu çıtladı dedim ama öyle bir şey de yok. Bir rahatlama gevşeme de yok yani. Bebegin kordonuyla alakalı bir sıkıntı ne olur mu :'( allahım esirgesin çok korktum başına gelen var mı

Gebelik haftası 27+2

2 Cevap

+1 oy
13 Ocak 2021 (2,254 puan) cevapladı
Kordonda öyle bi ses duyamazsınız çok zor yani bacağınız felan citlamis olabilir mi
13 Ocak 2021 (726 puan) yorumladı
Yok canım karnımdan geldi direkt ses eminim :( kordon kopması falan değildir inşallah :( ama bebek de oynuyor karnımda şu an.
13 Ocak 2021 (2,254 puan) yorumladı
Kordon kopsa bebekte hareket olmaz canım ağrı siziniz yoksa korkmayın
-Reklam-
+1 oy
13 Ocak 2021 misafir cevapladı
Ay yok canim oyle cit diye ses gelmez ki bebek oynuyor demişsin o kadar kolay mi zaten onun kopması doktor bile kesiyor onu anca ki öyle bir sey olsa çoktan çocuğuna bir sey olmasi lazimdi :)

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,206 göst.
0 oy
2 cevap 280 göst.
4 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Papatya3151 (188 puan) sordu
0 oy
4 cevap 954 göst.
0 oy
3 cevap 494 göst.
6 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Selencc (551 puan) sordu

1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...