37 haftaligim ama çok sancim vardı bugün nstye girdim ama Dr biseu demedi pztsi tekrar çağırdı.sancı varmı yokmu bilen biri varsa yorum yapabilirim acaba?
1,512,521 soru
24,670,325 cevap
367,215 kullanıcı