0 oy
138 göst.
12 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (238 puan) sordu
Adetim gecikince 2 gün sonra kan test yaptık 104çıktı  ve 3 gün geçtikten sonra yine yaptık 350 çıktı artış nasıl acaba diğer ay kimyasal geçirdim inş öyle olmaz yine
Gebelik haftası 5+0

1 cevap

0 oy
12 Ocak 2021 (400 puan) cevapladı
Artis iyi gozukyo canim 1 hafta filan beklede tekrar yaptr kan testi bence. 
-Reklam-

1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...