0 oy
395 göst.
11 Ocak 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (98 puan) sordu

Bugun kontrole gittim ve bebek yukarida olmasi gerekirken asagida duruyor doktor kendini yormuşsun dedi belimin altina yastik koyarak yaticam düşükle sonuçlanmaz insallah  bilgisi olan varmi bebek yulari cikarmi kizlar yardimci olur musunuz?

image

Gebelik haftası 17+1

1 cevap

0 oy
12 Ocak 2021 (3,013 puan) cevapladı
Hayatım yukarı çıkar daha inşallah ama çıkmazsa büyük ihtimalle sezeryan doğum yaparsın 
12 Ocak 2021 (98 puan) yorumladı
Hayirlisi canm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 593 göst.
17 Ocak 2021 Doğum kategorisinde tsdmr (6 puan) sordu
0 oy
2 cevap 627 göst.
0 oy
14 cevap 1,860 göst.

1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...