Bugun kontrole gittim ve bebek yukarida olmasi gerekirken asagida duruyor doktor kendini yormuşsun dedi belimin altina yastik koyarak yaticam düşükle sonuçlanmaz insallah bilgisi olan varmi bebek yulari cikarmi kizlar yardimci olur musunuz?
1,512,432 soru
24,669,047 cevap
367,158 kullanıcı