0 oy
213 göst.
11 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (327 puan) sordu
Hanımlar Esenler kadın doğum hastanesine gidip memnun kalan var mı bir kaç tahlilim var tahlillerimi orda yaptırıp kontrolde doktoruma göstermek istiyorum

2 Cevap

0 oy
11 Ocak 2021 (139 puan) cevapladı
Necip mustafaogluna gittim 3 kez çok ilgili bir dr bir muayene yarim saat sürdü. Diger dr hakkında bilgim yok. 
-Reklam-
0 oy
11 Ocak 2021 (1 puan) cevapladı
Beş para etmez doktortorları hepsine ayrı ayrı muayene oldum hiç birinden memnun kalmadım test yatırdım sistem sorunu yaşattılar bana ikş kere test yaptılar sistemin hatasıymış gibi gösterdiler halbuki ben biliyorum Kendi hataları olduğunu ona bile sustum orası suriye hastanesi olmuş onlardan başka giden yok zaten insanca davranmada yok. 
11 Ocak 2021 (327 puan) yorumladı
Ayy sadece bir tahlil yaptıricaktim ama yarın randevumu iptal etmeyi düşünüyorum

1,512,224 soru

24,666,485 cevap

367,011 kullanıcı

...