0 oy
195 göst.
10 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (327 puan) sordu
Hanımlar 9 haftalık gebeyim Perşembe doktora gittim ultrasonda kesem çilek şeklinde ve bebek de kesenin içinde en aşağı kısımdaydi bu normal mi önceki kontrolüm de yukarıda duruyordu

1 cevap

0 oy
10 Ocak 2021 (1,545 puan) cevapladı
Normal canım ne var ki bunda
10 Ocak 2021 (327 puan) yorumladı
İlk gebeligim bilmiyordum teşekkür ederim:))
-Reklam-

1,512,622 soru

24,671,406 cevap

367,280 kullanıcı

...