0 oy
378 göst.
10 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
Ben 37+3 gebeyim sancilarim ve bel ağrim var ama rahmim kapali hiç açilma yok
Gebelik haftası 37+3

3 Cevap

0 oy
10 Ocak 2021 (171 puan) cevapladı
Bende 35+2 benimde sancilarim oluyo belim agariyo ama acilmam yok buyuk ihtimalle suni sanci verirler normal dogum icin yada sezeryan alirlar veya rahim acilana kdr bekletirler
-Reklam-
0 oy
10 Ocak 2021 (516 puan) cevapladı
Aynıgız canım seninle cokmu agrın var benim 36 haftadayken 2 gğn kasık bel agrım oldu suan tık yok doktor catı muayenesi yaptımı belki yarın gdecegım yapar dıye dusunuyorum 
0 oy
10 Ocak 2021 (443 puan) cevapladı
Daha vaktin var canım demekki acilma olmasa kanaman suyun gelmese beklerler  doğuma almazlar ağrıyı durdurmak için sıvı verip yollarlar

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 616 göst.
0 oy
2 cevap 421 göst.
0 oy
1 cevap 145 göst.
0 oy
13 cevap 1,714 göst.

1,512,638 soru

24,671,611 cevap

367,287 kullanıcı

...