0 oy
320 göst.
7 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (44 puan) sordu
Merhaba kızlar 31+2 haftalik hamileyim. Allah nasip ederse kızım olacak. Esim Hümeyra bense Amine ismini istiyoruz. Kızımın adını Amine Hümeyra koysam çok mu uzun olur fikirlerinize ihtiyacım var kararsız kaldim
Gebelik haftası 31+2
Kapatılma nedeni: Gebelik dışı

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 2,186 göst.
0 oy
6 cevap 1,046 göst.
0 oy
0 cevap 508 göst.
0 oy
0 cevap 310 göst.

1,512,674 soru

24,672,139 cevap

367,317 kullanıcı

...