0 oy
146 göst.
7 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (29 puan) sordu

Ya kizlar  gebelikde boyle sorunu olan. Varmi surekli hapsiriyorum nedendi acaba  nezle qrip de yok anlamadim):ermm:

Gebelik haftası 14+0

2 Cevap

0 oy
7 Ocak 2021 (620 puan) cevapladı
Alerjim vardir birseye hapsirmak gebelikte iyi degil doktoruna soyle alerji ilaci verir rahatlarsin
-Reklam-
0 oy
7 Ocak 2021 (181 puan) cevapladı
Bence normal çünkü bende de oluyor tahminen gebelerin %50 sinde oluyodur telaş yapma

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 89 göst.
7 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Karciceyi (29 puan) sordu

1,512,822 soru

24,674,355 cevap

367,446 kullanıcı

...