Evet odur canım çok garip bi şekilde hiç hissetmediğin daha öncesinde olmayan hareket oluyo bende 17 haftada hissetmemiştim bilmiyodum 18e girdik içimde kıpırtı hissetmeye başladım 19 haftalık olduk şuanda aynı hisler devam ediyor yani çok şükür ve güzel bişey
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı