Canim ben hiç beklemiyordum ama adetim 2 gün gecikince yaptım pozitif çıkmıştı.tabi cok silikti bide geç döllenme oluyor onuda hesaba katin bekleyin bence gecikince yapin garantiue almak icin İyi haberler alirsiniz insallah
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı