0 oy
474 göst.
5 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (54 puan) sordu
Merhaba beta değerim 82 den 47 ye düştü en son adetim 27 Kasım ne yapmaliyim

4 Cevap

0 oy
5 Ocak 2021 (4,684 puan) cevapladı
Kimyasal gebelik olabilir canım, bir doktora görün 
5 Ocak 2021 (54 puan) yorumladı
O nasıl birşey
5 Ocak 2021 (4,684 puan) yorumladı
Kanda bhcg yükseliyor ama gebelik oluşmuyor ve bozuluyor, kan değerin düşüyor normal adet oluyorsun.. Gebelik oluşmadan bozuluyor yani, yine de doktora görünmelisin
5 Ocak 2021 (54 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
5 Ocak 2021 (484 puan) cevapladı
Kimyasal gebelik canım benim başıma geldi 6ay once
5 Ocak 2021 (54 puan) yorumladı
Geçmiş olsun şimdi nasılsınız
7 Ocak 2021 (484 puan) yorumladı
Henüz  hamile kalmadım daha inşallah.rabbim en kısa zaman da isteyen herkese nasip eder
0 oy
5 Ocak 2021 (71 puan) cevapladı
Kimyasal gebelik mi acaba
0 oy
5 Ocak 2021 (1,486 puan) cevapladı

Kimyasal gebelik olabilir malesef :(

5 Ocak 2021 (1,486 puan) yorumladı
Normalde 2 katı artış beklenir

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 193 göst.
0 oy
8 cevap 1,614 göst.

1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...