0 oy
404 göst.
4 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (32 puan) sordu
Arkadaşlar bugun covid 19 nedeni ile hastaneye yatırdılar tansiyon sıkıntı oluyo sürekli inip çıktığı için şiddetli baş ağrısı oldugu için yatış yapıldı Allah rızası için dualarınızı eksik etmeyin 
Gebelik haftası 8

1 cevap

0 oy
25 Mart 2021 (205 puan) cevapladı
Allah yardumcin olsun insaAllah canım benim hastalık çok zor
-Reklam-

1,512,737 soru

24,673,055 cevap

367,375 kullanıcı

...