0 oy
92 göst.
4 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu
Merhaba 32+1 haftalık hamileyim doğum sonrası korse kullandınız mı gerçekten işe yarıyor mu birde sıkılaştırıcı krem kullandınız mı özellikle göbek için 2. Hamileliğim sezeryan doğum şeklim 
Gebelik haftası 32-1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,337 soru

24,667,949 cevap

367,096 kullanıcı

...