0 oy
257 göst.
3 Ocak 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde (13 puan) sordu
Arkadaşlar şampuan,sabun ve yağ olarak neler kullanıyorsunuz? Normalde procsinin ürünlerini kullanırdım ama sadece hindistan cvizi yağını kullanıyorum .önerilerinizi alabilirim.tsk ederim 
Gebelik haftası 7
Kapatılma nedeni: Sol ust köseden sohbet bölümünden sorabilirsiniz

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 646 göst.
0 oy
9 cevap 834 göst.
0 oy
1 cevap 518 göst.
0 oy
5 cevap 734 göst.

1,512,748 soru

24,673,249 cevap

367,384 kullanıcı

...